troolleem

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Emma Thyrén - 18 april 2013 17:28

Drar till stallet om typ en kvart, sen vidare ner till klubben för gröntkort kursen. 


Hörs efter ;*


 

Av Emma Thyrén - 18 april 2013 17:16

Hej ! 

Hann aldrig blogga igår, så jag gör det nu istället  


I skolan satt jag och dom andra åttorna hos SYV i 2 timmar. På torsdag ska vi till gymnasiemässa på sundspärlan i hbg tsm med massa andra åttor från nordvästra skåne. Närmare bestämmt, ungefär 300 stycken.. Känns som det kommer vara en liten aning kaos ! 

Vi fick iallafall klart för oss vad vi helst vill gå, för vi fick se en film om de olika linjer & inriktningarna, och kryssade då för på vår lista vad vi hade tyckt var intressant. Jag har Samhällsvetenskap (SA) som förstaval, sen velar jag lite på vilken av mina två andra som ska vara vilken av plan b & c. Aja, får se. 


När jag skulle med bussen hem åkte jag 'rundan' med tjejerna, och när det bara var jag och madde kvar, gick vi in och köpte glass medan vi väntade på att få hämta dom andra ungdomarna med bussen  

 

(bilden är sparad från instagram, där ni också gärna kan följa mig. mitt liv 'utanför' bloggen typ.)  @emmathyren

 

Sen åkte jag ju hem och pluggade och kollade lite sidor för gymnasievalet och sådär. 

 

Skriver mer senare. puss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards