troolleem

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Home in the storm.

Av Emma Thyrén - 23 december 2012 19:11

Hej ! 


Nu har jag kommit hem från lillejul firandet i hbg. Mysigt var det ! Riktigt nöjd med mina paketer också ! Åkte hem i snöstormen, klass 2 varning, och det var riktigt obehagligt imellanåt ! Men jag lever iallafall fortfarande  

Överlevde ju den 21:a också like a boss. 


                 


USCH ! för mitt leende. inget riktigt ! 


     


Tänkte iaf att jag inte lägger in bilderna på paketen idag, utan imon när jag har fått alla. Lite roligare då för er också kanske ? 

Men jag ska dock fota dom nu. Asså gud. Sjuktjävlariktigt nöjd med mina paket jag fick idag. Precis vad jag önskade mig ! , och lite mer  


Yesyes. 


Ska ta och fota nu, sen ska jag lägga in dom i datan, ladda upp dom i arkivet på bloggen, och sen vet jag inte riktigt. Ta det lite lugnt antar jag. Mysa med vovvsi, 


Ha det bra, over and out bitches. 

 

pusss ;* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards