troolleem

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Snartsnart, nyårsafton.

Av Emma Thyrén - 30 december 2012 22:01

OMG !
Jag kan inte fatta att det bara är drygt ett dygn kvar på 2012. Helt sjukt vad detta året har gått snabbt asså. Det bara fick ben och sprang iväg. Riktigt fort ! Gud !
Tycker det har varit ett bra år, men ändan väldigt dåligt, men 2013 ska bli ett sjukt år. Riktigt roligt ska det bli ! Kan man hoppas.. Kommer försöka göra det bästa av det iallafall !

Nyårslöfte ? Ofc jag har !
Sluta bita på naglarna !!!!! (Äckligt, vet !)
Kanske även att bli mer aktiv på bloggen, och liksom satsa mer på den.

Men ska fixa min mobil så att det kan bli mer bilder, och gratis internet igen så att jag kan uppdatera varsomhelst, närsomhelst.
Sen ska jag ju börja tävla nästa år, så kameran kommer alltid vara mer, och mer hästrelaterar kommer det bli. Och mer bilder som sagt.
Har du något nyårslöfte ? (:

Imon sticker jag till stidsvig och hämtar mina smällare och lite kläder, sen åker jag till Elin & Emilia och har en lite lugn nyårsafton. Förra året ska vi ju bara inte gå in på.. Det var.. Galet ? På såååå många sätt ! Mycket ingen vet om utom vi som vart med..
Iaf, så åker jag dit typ senast klockan ett, så ska vi rida, hitta på något haha, sen hämtar mamma oss så åker vi till mitt stall och dom hjälper mig med Itzy - både ridning och hantering, sen åker vi hem till dom igen och käkar pizza och lite sånt, sen kanske tittar lite film, väntar på att klockan slår 00 och sen smäller vi. Har inte så mycket, och inte heller så stora, med respekt till hästarna. Vi vill inte skrämma dom !
Så det blir lite mitt i skogen firande med småsmällare. Så lite lugn i år ;D
Sen får vi se vad som händer. Lite film mys kanske sen sova eller nåt. Lovar att uppdatera er imon om jag hinner ! Tar med systemkameran (;

A. Typ så blir det nog. Ha det bra. Få nu ett fucking A W E S O M E 2013 !

pusss ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards