troolleem

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Emma Thyrén - 4 juni 2012 21:01

Heyy!

Asså ledsen att jag inte skrev något fete inlägg igår, men jag hann inte. Läse HELA dagen och skrev mina recentioner.

Sen idag, har jag fått göra klart min SO-läxa. Eller ja, det var väl inte direkt en läxa, men jag skrev färdigt det jag skulle om New York. Sen att Google inte vill hitta saker man söker på om N.Y är ju en helt annan sak... -.-

Aja.

Imon är det friidrottsdag i skolan, så vi ska typ vara på IP hela dagen, och så ska vi ha med fika och så. Vi ska typ ta oss igenom 6 stationer, sen får vi gå hem.


Nu ska jag läsa En prinsessas dagbok 1, Tiara och Dr. Martens. 

Kände typ att jag var tvungen att läsa den då jag har läst 2:an (doc på Engelska så det är lite annat men ja,) sen ska jag låna 3:an på biblioteket, sen 4:an osv.


Men fete inlägget kommer förmodligen imorgon, eller på Onsdag för då är alla i hela Sverige lediga för att det är Nationaldagen. Men imorgon kommer iaf ett inlägg med vad jag har införskaffat. Vad jag beställde i fredags, som mamma hämtade idag. Sjuukt nöjd med dem!


Men ni får ha det så bra sålänge, så ska jag gå ner och dricka ett glas mjölk, sen ska jag fortsätta läsa.


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards