troolleem

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Emma Thyrén - 21 juni 2012 21:50

Bredbandet var avstängt sp vi hade varken TV, eller internet. Så vi ringde till Telia och dom sa att dom skulle försöka fixa det och att det skulle vara igång då-&-då.. en timme går, och det är fortfarande inte igång, så vi ringer till Telia igen och dom säger att dom hade problem i hela Sverige för tillfället, men dom jobbade på det. 

 

Så basicly, är det därför jag inte har bloggat om ni undrar. 

Ha det bra så hörs vi! 


pussokram;*

 

Av Emma Thyrén - 21 juni 2012 20:58

Började läsa en bok igår när jag skulle sola, läste ut den för en timme sedan typ. Bra bok. Men nu har jag precis börjat på en ny bok igen som heter Kathys hemlighet. Skriven av Lee Weatherly. Boken jag läste igår (+ idag) heter Superhemligt! Skriven av Roisin Meaney. Ointressant, jag vet men jaja.

Känner mig lite som en bokmal faktiskt, HAHAH.

 

 

Nu fick ni även en liten del av dagens outfit, rosa shorts (bytte t blå jeans shorts senare), och ett linne med snobben på (;

Enkel, och inte allt för varm outfit idag alltså!

 

pussokram;*

Av Emma Thyrén - 21 juni 2012 11:20

..så jag bloggar senare. lite dåligt med tid. 

 

pussokram, love u all :* ♥

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards