troolleem

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Emma Thyrén - 11 juni 2012 20:58

Yes, här är bilderna från Fridas "kalas" eller vad man kan kalla det. 

Av mig mamma och pappa fick hon ett presentkort på Väla. Av Maria och Filip och Micke och Camilla fick hon två nya berlocker till sitt Thomas Sabo armband, som hon fick i konfirmationspresent, i form av ett flygplan och ett " F ".


                      


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 11 juni 2012 18:59

Heyy!

Vart ute och sprungit en runda nu. Mamma lämnade av mig där majbålet är i Klippan efter stallet, sen joggade jag hem! Sprang hela vägen hem, fast jag gick halva ena jätte backen där vid kolonierna. Men ja, jag har ju bestämt mig för att jag ska springa eller gå en runda varje dag nu! Börjar träna för kondisen och uthålligheten och så redan, för jag ska ju bli polis! 

Men efter vad det står i rubriken trodde ni kanske att jag sprang i tofflor, men det gjorde jag inte. Jag cyklade med dom.


Aja, när jag cyklade till affären innan och köpte glass, så tog jag bara snabbt på mig tofflorna, JA; TOFFLORNA! , men jag tappade den en gång och råkade cykla över den. HAHAHHAHA.


Snart väntar duschen!


Yesyes, bilderna från Fridas firande igår kommer upp lite senare! För maten är snart klar och så ska jag titta på Phineas & Ferb the movie, den 2:re dimentionen.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 11 juni 2012 16:57

Jao, här kommer bilderna. så fint där e! 

Det är lite bilder från själva promenaden också, men jag laddar bara upp några.


                     


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards