troolleem

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Emma Thyrén - 15 juni 2012 09:31

...eller ja, skulle egentligen stuckit t Hjärtat o köpt bullar nu, men så ringde mamma precis o sa att hon tar det.


Godmorgon förresten!


Idag ska jag ju hjälpa Millan o Micke att flytta. Från stan ut till Väla typ. Dom har hittat världens finaste huus asså! (Iaf på insidan, men dt är den som räknas!)


Fortfarande sjuukt taggad inför söndag. 

Kan nog slänga in lite info om ponnysarna nu då:


Ecco;


C-ponny valack på 8 år. Sent tagen och inte tävlad så mkt, dock bara i dressyr dom gångerna han har tävlat. Fast på ett sätt är det bra, för då kan man forma honom hur man vill ju.

Okej, såhär stog det om honom:



 

KVALITETSPONNY!
C-ponnyvalack på 138cm, känns mycket större! Bär upp mycket ryttare. 
Otrolgit snygg modell på ponny. En pigg och framåt ponny, utan att vara het. 
Är sent tagen och inte tävlad så mycket pga tidsbrist, men är en fantastisk
ponny att satsa på då han har tre grymt fina gångarter och hoppar fantastiskt. 

Är snäll i all hantering. 

   


Kommer t vårt stall i helgen.

 

Fleur;


 

Såhär stog det om henne:


 

Fleur är ett c-ponnysto på 16 år, med grymt mycket erfarenhet i bagaget!
Fantastiskt snäll och bra ponny. VANN hollänska mästerskapet 2007 och blev
tvåa 2008. Utbildad FEI dressyr och har debuterat fälttävlan. FANTASTISKT
snäll och riktigt bra riden. Otroligt enkel!


En häst för dig som vill ha en bästa vän, eller ut och tävla! Enkel i all hantering.  


   


Jag tycker om henne, söt och lite sprallig, av vad jag märkte när jag tog in henne igår iaf. Men vi får väl se vilken jag tycker om bäst!


                                                                                                                                         


Japp, ska väl typ äta nu eller nåt. Sen drar vi t Helsingborg och bär saker!


pussokram;*






















PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards