troolleem

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Emma Thyrén - 6 juni 2012 22:03

Skola imon så jag måste typ gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon.

Så godnatt på er!


 

 

Bjuder på en godnatt bild typ? :o


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 6 juni 2012 21:35

Asså, ibland bara HATAR jag seriöst min dator, för jag kan inte lägga in bilderna på vad jag har fått hem. MEn jag provar igen lite senare, och om inte annat imon.


Aja, jag har iaf börjat på en ny bok. Läst sen igår och jag har läst lite mer än halva nu. Riktigt bra bok serie. Jag läse ju tvåan på engelska, sen kom jag på att vi hade ettan hemma på svenska, så jag kände mig typ tvungen att läsa den!

& så ska jag låna trean på biblioteket om inte någon kompis har den typ, sen fyran, sen femman osv. 

Det finns typ skitmånga av dom böckerna. 

Ja, boken jag pladdrar om är iaf En prinsessas dagbok 1 - Tiara och Dr. Martens.

Sjukt bra böcker dom, kan rekomendera dem t er läsare (fast kanske inte t killarna )

Filmerna är också riktigt bra, fast dom finns bara 1 & 2, och böckerna är typ 9 stycken tror jag. Men asså filmerna är verkligen inte detsamma som böckerna, i böckerna är hennes farmor inte snäll-vilket hon är i filmen-, hennes pappa är inte död-vilket han är i filmen-, och Lilly (Mia's bästis) är inte tvilling med Michael utan bara syster.


Iaf riktigt bra asså!


 

 

Ha det gött sålänge!


pussokram;*

  

Av Emma Thyrén - 6 juni 2012 21:22

Älskar seriööst denna låten! Den är så himla bra asså! Den är också sjuukt min stil! Precis som Microscope - Mads Langer.

Men denna är bra i covern med Tyler Ward och Katy McAllister!

Riktigt mysig att lyssna på!


Payphone - Maroon 5 ft. Wiz Khalifa - Official Music Video Cover - Tyler Ward & Katy McAllister

 

 

Men den är ofc bra som orginal också!


Maroon 5 - Payphone (Lyrics) ft. Wiz Khalifa

 

 

Älskar denna låten riktigt mycket! Knarkar den asså!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 6 juni 2012 21:10

Heyy!

Vart med pappa i lastbilen hela dagen. SRP4 var på och jag hörde en låt som jag direkt tänkte att den påminde om den i Björn bröder. Den är så gullig, särskilt videon! Lyssna själva:


Björn bröder - Jag är på väg.

 

 

Sen den andra låten som påminner om björn bröder. Den påminner faktiskt om själva videon också, den hade typ passat t den.

Ni behöver inte lyssna på hela för att fatta vad jag menar, men lyssna isåfall i mitten typ!  


En dag - Tommy Nilsson

 


Nästa inlägg kommer också vara en låt, som jag måste hissa typ.


pussokram;*

 


PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards