troolleem

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Emma Thyrén - 14 juni 2012 20:04

Heyy!

Ja, ni ser ju rubriken.. Jag har ju sprungit ganska mycket nu, men det kändes inte förens jag red innan idag. 

När jag åkte hem från stallet släppta mamma av mig vid åbyhem, så bytade jag om t joggingbyxor och andra strumpor så joggade jag hemmåt, så jag fick min dagliga joggingrunda idag också!

Men när jag kom hem hade inte mamma kommit hem än. Hon körde väl o handlade eller nåt..

Iaf, så kom jag ju inte in, så jag stretshade lite (stav) men mamma hann inte komma, så jag joggade två varv runt kvarteret, och då kändes verkligen träningsvärken kan jag säga! Men sen kom mamma iaf hem igen.

Så jag gick in och drack min Boost 


Dagens ridpass gick väldigt bra idag faktiskt! hon ville inte sticka i galoppen idag. Hon var på väg att bocka lite andra gången vi fattade, men jag höll in henne. Så, hon var jätte duktig! 

Fast hon ville inte gå när jag skulle skritta av henne idag, det var liksom någon som skulle provrida Ior (en liten b-ponny i stallet som kom idag, eller igår?) så jag ville "ge" dom paddocken när jag var klar, så jag tänkte skritta av henne på infartsvägen. Men hon ville inte gå idag.. Ikke!

Så jag skrittade istället henne några varv på gårdsplanen, fast hon ville knappt gå där heller..

Aja,


Tror bilderna kommer in imon!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 14 juni 2012 17:23

yupyup, ska byta om nu, sen dra t stallet om en tio minuter och ta in hästarna.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 14 juni 2012 16:42

Heyy!

Kommit hem från Fanny nu. Tyvärr så kom inte Michelle men det gick väl ändå. Riktigt skönt var det att sova  i tältet!

Mamma hämtade mig och så körde vi inom sibylla och åt lite.


Imon är det t att hjälpa Camilla och Micke att flytta, och på söndag är det provridning av hästar. Info om dem kommer nog upp lite senare samt någon bild kanske, men kameran kommer åka med på söndag vid fem tiden iaf!


Bilderna från igår kommer också upp senare.


Ha det bra sålänge!


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards