troolleem

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Thyrén - 15 augusti 2012 21:36

Hej alla underbara läsare! 

Tänkte bara berätta att det dära med mitt nätverkskort, är konstigt igen på min dator. Så jag får skriva detta inlägget på mammas dator. 

Men jag hoppas att det funkar imorgon, för isf kommer MASSA uppdatering, och roliga inlägg! 


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, kanske titta lite på tv, sen nanna. Love u 


 

Tvungen ! ^^ 


pusss ;* 

Av Emma Thyrén - 15 augusti 2012 10:41

Godmorgon, 

Som ni ser nere i högra hörnet har jag satt in en knapp till toppen. Om man trycker på den kommer han tillbaka toppen, uppe vid headerna. 


Tänkte bara skriva det så att ni vet, och kanske typ inte tror att ddt är reklam eller nåt. 


pusss ;* 

Av Emma Thyrén - 14 augusti 2012 22:07

Dagens ridpass vart faktiskt det BÄSTA hittills om jag ska vara helt ärlig! 

Hon gick jätte fint på volten i vänster varv, och efter ett tag också i höger. På hinderna kom vi inte riktigt rakt i början, men samma där, efter ett tag gick det hur bra som helst! Både före och efter hindret. 


Yes, lite kortfattat, men typ det var inte mycket mer än så. 

Imorgon kommer uppdatering, ofc, ska rida imon också. Och ska inte glömma kameran om ni vill ha bilder. 


Vill ni ha bilder imon?

 


Nu ska jag duscha sen ska jag sova. Kan inte fatta att det bara är sommarlov i en vecka till. Måste göra så mycket som möjligt nu asså ! 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 14 augusti 2012 21:35

Heyy! 

Fått reda på mer om när vi börjar skolan nu. Kommer börja klockan 08:30 på tisdag, går till halv ett. Sen fick jag också veta att vi kommer sluta kvart i två varje dag, tills den 31 augusti. & att jag, tillsammans med alla andra åttorna, kommer gå med sjuorna. Men det kommer nog bli super ändå !  


Håller på att skriva en presentation om mig och Itzy till ÅPK. Medlem nu. ÄNTLIGEEEEN ! 

Ska btw, jobba där på tävling på lördag. Förmodligen med Emilia.


Dagens ridpass i nästa inlägg.


pusss ;* 

Av Emma Thyrén - 14 augusti 2012 10:12

 


Jeans - Cubus

T-shirt - JC

Håret - Plattat sen uppsatt i en hög hästsvans


Tycker det är mycket vardag i dagens outfit eller ja, lite ledigt. Något lätt och enkelt att ta på sig till skolan, eller bara sitta hemma i soffan eller nåt. Nej, men liksom lite snygga och bekväma kläder. 


Aja, 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 13 augusti 2012 21:43

Heyy! 

Gårdagens ridpass på Itzy gick inget vidare... 

För det första kom inte min tränare. Vet inte varför men jaja. 

Så vi skulle trava över lite bommar och tränade på svängar, men hon skulle tvuuunget inte svänga mot bommarna. Vart asss jobbigt. Men sen när vi la upp bommarna som små hinder då kunde hon gå på det.. men efter svängde hon, asså verkligen DROG sig iväg som innan vid bommarna. Så vi ska träna myckket på att komma rakt på, och efter hindret! 

Aja, blev ett ganska kort inlägg om det, men ja. Imorgon ska hon ridas igen, så mer uppdatering då, och kanske bilder!


Nu ska jag duscha sen ska jag sova. 


pusss ;* 

Av Emma Thyrén - 13 augusti 2012 13:41

Vart hos frisören vid tio. Skulle skrivit detta inlägget när jag kom hem, men jag är så sjukt trött! Hade gärna sovit i 4 timmar till. Gäspade femtioelva ggr hos frisören. Aja, 

Håret blev ganska bra iaf. Men det blir bättre med tiden!


Idag ska Itzy iallafall vila. Skönt, både för henne och för mig, för jag hade seriöst inte orkat rida idag. Vill bara sova. 


Jag LOVAR att jag lägger upp inlägget med hur det gick igår när vi red. Men jag gör det senare för jag är seriööst dö trött. 

Kan passa på att berätta att det tog 14 minuter att skriva det ovan. Så trött är jag...


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 12 augusti 2012 21:49



Vet att vi har enn del problem, och en del att träna på. Båda två. Men det kommer, så klaga inte! 

Yes, hoppas ni blir nöjda med videon som Jossan fick sätta ihop till mig, för mitt redigerings program hade försvunnit... tydligen -.-'  

Jaha, hela filmen kom tydligen inte heller med, när jag laddade upp den här. Men jag ska försöka fixa det. 


Jag uppdaterar imorgon om dagens ridpass som gick piss. Är asss trött, för efter det jobbiga passet, stack jag till badet med Elin, Emilia och Frida. Orkar inte ens duscha... 


Lovar er en uppdatering imon ! 


pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards