troolleem

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emma Thyrén - 8 augusti 2012 20:01

Heyy!

Tänkte att jag lägger in bilderna nu.

 

   


Yes, första lasset med fyrhjulingen. Ska köra ut det i skogen till tältet. 

Sen var det ett lika stort lass till. HAHAHH. 

 

När vi skulle hem dagen efter skulle vi ju få hem våra madrasser jag och Frida. Det sågut såhär:

 

 

Ganska fullt. Och sen att cykla med det ute på stora vägen, är ju också sin sak. Usch, vi är sjuka ! AHHAHA.

 

Men som jag skrev innan så blev det inte så mkt bilder då och så, men ja. Det blir säkert bra såhär också!

                                                                                                                                     

Igår kom det en stor älg springande genom vårt. Jag såg inte den, men farmor gjorde. Jag gick dock ut och fotade spåren.

 

   




                                                                                                                                     

Idag var jag på Väla med mamma och Frida bara lite snabbt för att käka och köpa byxor. Lägger in bilder imon, om det är ok? För kameran måste laddas.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 8 augusti 2012 19:09

Heyy!

Yes, igår skoddes Tootsie. Tyvärr nog den sista skoningen på henne jag är med om  

Men det kommer jag nog skriva om på fredag eller lördag eller nåt sånt. 

Ao, egentligen har jag inte så mkt att skriva om nu, men jag glömde typ skriva det igår. 

 

Bilderna från våran tält-övernattning (om man kan kalla det så) är inte så många, men ja. Det blir säkert bra ändå. HAAHA. Vi är sjuuka.

Sen kommer också en recention på den sista boken i Vildhästarnas Värld, plus lite mini info om den nya boken jag läser.

 

Snart börjar skolan... Tyvärr. Om man räknar med idag, så är det exakt 2 veckor. 14 dagar  

Men aja. Dags att börja vänja sig vid att gå upp "så tidigt". Eller ja, typ om en vecka kanske. annars kommer det bara bli typ, "Gaaah, jag pallar inte. Mamma tvinga mig in att gå till skolan. Jag är för trött..." så får man till svar "Du får skylla dig själv att du lägger dig så sent" osv. Ja, ni vet hur det är?!

Så nästa vecka får jag väl typ börja gå o lägga mig lite tidigare, och upp tidigare på morgonen eller nåt sånt typ. 

 

Yesyes, hörs nog senare ! 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 8 augusti 2012 19:02


Också en bra låt. Lite konstig video bara. Men jag lyssnar ju på Spotify så den bryr jag mig igentligen inte om. 

Dom spelade den låten jätte mycket i Holland. Särskilt på tractor-pullingen! Men det är en ganska "rolig & ..." ja, jag kan inte sätta ord på den låten för den är liksom lite konstig typ. Men ändå bra!

Aja, enjoy listening.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 8 augusti 2012 18:54

.. Summer Paradise ft. Sean Paul - Simple Plan.

 


Tycker verkligen ni borde lyssna på den ! Riktigt skön och  BRA låt! Listen, & loove. 

 


pussokram;*

 

 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards