troolleem

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emma Thyrén - 12 augusti 2012 21:49



Vet att vi har enn del problem, och en del att träna på. Båda två. Men det kommer, så klaga inte! 

Yes, hoppas ni blir nöjda med videon som Jossan fick sätta ihop till mig, för mitt redigerings program hade försvunnit... tydligen -.-'  

Jaha, hela filmen kom tydligen inte heller med, när jag laddade upp den här. Men jag ska försöka fixa det. 


Jag uppdaterar imorgon om dagens ridpass som gick piss. Är asss trött, för efter det jobbiga passet, stack jag till badet med Elin, Emilia och Frida. Orkar inte ens duscha... 


Lovar er en uppdatering imon ! 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 12 augusti 2012 09:08

Tocken (mobilen) väckte mig halv åtta imorse . Visserligen hade jag ställt in alarmet själv kvällen innan, men ändå. Sjukt segt, och är sjukt trött! Sen ovanpå det ska jag iväg till stallet och rida Itzy sen vi ett tiden, Frida rider Tootsie. 

Men ja, iaf så måste jag ju vänja mig vid att gå upp vid den tiden nu till skolan. Fast hos mamma kommer jag kunna gå upp kvart i typ. HHAHA, när alarmet hade ringt låg jag kvar och drog mig i åtta minuter, sen satte jag mig upp, och satt där i typ 5. HAHAHA, men frågan är bara vad man ska göra såhär nu på morgonen, liksom när skolan har börjat är det en annan sak?!

Men sen kom jag även på att skolan börjar inte förns om en vecka och två dar. Så jag behöver inte vänja mig riktigt än!  

Aja, uppdaterar efter stallet. Kanske innan. Vill ni ha bilder eller film? :D


 

pusss ;*

 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards