troolleem

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Emma Thyrén - 10 augusti 2012 21:42

Nej, nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag gå o lägga mig. Imon blir det att rida min nya pluttis, och ett besök hos frisören. 


Uppdaterar imon, godnatt.


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 10 augusti 2012 19:12

Hittade två nya kattungar i stallet idag. Fast dom går knappt att gå närma, och inte heller att röra. 

   


Gulliga va? 

 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 10 augusti 2012 18:42

 

När vi kom till stallet var hon ny duschad...


     

... och hade en jätte fin fläta i svansen, Cajsa hade fixat med henne innan vi kom. 


  

   

Ursäkta bilderna här under,  men det regnade lite ute innan jag red. 

           


Visst är hon fin?



Håller på att klippa ihop en film från när vi red idag.  Mest för att det är kul att se i en film om något år, hur man har utvecklats tillsammans under den tiden. Men jag tyckte att det kan bli kul för er att se det, och så har man det samlat på bloggen  


Lägger upp filmen sen, okokok? 


pusss ;*



Av Emma Thyrén - 10 augusti 2012 10:59

Lite innan klockan två sticker jag till stallet med mamma och rider. (Fast mamma ska inte rida, hihi) Kameran åker med, och eventuellt iPaden så att vi kan filma. Vill ni det? 

Aja, just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, så jag uppdaterar nog efter stallet. 


Ska fixa lite nya, och fler, kategorier nu. 


pusss ;* 

Av Emma Thyrén - 10 augusti 2012 10:46

Godmorgon bloggen!

Fixar bara lite med Bloglovin, om ni undrar. 



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2279184/?claim=xyju6z4dmqa">Följ min blogg med Bloglovin</a>


pusss;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards