troolleem

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Emma Thyrén - 2 augusti 2012 13:15

Godmorgon.
Imon bär det av till Alvesta där jag ska spendera min helg och födelsedag, med mina systrar och dras pojkvänner. & Ville förstås.
Ska vara där till söndag då mamma och pappa kommer upp och firar min födelsedag, som förresten är på lördag :D
Vi kommer hitta på massaaaaa massaaa skoj! Åka båt, till något ställe och äta glass. Åka sån vattenring efter båten, och Filip och kanske ngn annan ska åka vattenskidor vad jag vet.
Kommer bli suuuuper kuul !
Jag vet faktiskt inte om jag kommer blogga därifrån, för det beror på om där ärinternet eller inte (det är ett litet stugområde i skogen typ) men jag tar med IPaden iaf antar jag. Men kameran kommer åka med och fyllas med MASSA bilder. Lovar!
Yesyes, ska börja packa lite nu.
Hörs senare!

pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards