troolleem

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 23:09

Nej, nu väntar sängen. Ska gå och sussa gott nu HAHAH. 


pusss godnatt ;* 

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 19:01

  

 


pusss;*  

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 14:09

Sorry folks, 

blir inte något av dom typsnitten jag skrev att ni kunde rösta på innan, hittat ett perfekt som jag vill ha. Fast det är inte kursivt egentligen, men det blir snyggast så tycker jag! Det är egentligen det jag har letat efter hela tiden, men hittade det inte.  Men nu har jag det, och jag älskar det.

Vad tycker ni om det? 


pusss;*

 

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 11:37

Vad tycker ni förresten om den nya designen?


pusss;*

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 11:18

Detta läsåret kommer bli ganska spännande. Allt nytt som väntar - ny skola, ny häst som ska utbildas, konfan. Längtar lite faktiskt!

Det kommer nog bli ett läsår som är fullt med spänning, rädsla, sorg, glädje & MYCKET trötthet. (Nu lät jag som prästen..) Ser faktiskt fram emot det ganska mycket! 

 

Men som ni kanske läste i förra inlägget, så kommer uppdateringen på vardagarna dock bli sämre. Men jag ska blogga så mycket jag kan!

Men jag kan meddela att det finns tre stadie på hur uppdateringen kommer bli, tills det blir "kritiskt läge" kallar vi det nudå. Och det är då - bra , sämre , sämst. 

Stadiet bra kommer bli från och med fredag tror jag. Sämre kommer bli när skolan börjar, 21 augusti. Sista stadiet, sämst, kommer bli den 28:e september. För då börjar konfan. Så tiden att lägga på bloggen kommer bli liten. Men jag ska försöka så gott jag kan! För det tar ganska mycket energi att driva bloggen. Även om man kanske inte tror det! Alla bilder som man tar BARA för att lägga upp det på bloggen, att tänka "Jag måste ta bilder så jag kan lägga upp dom på bloggen", och "Det måste jag skriva om på bloggen" osv. Ja, ni fattar. Men som sagt hoppas jag att ni fortsätter läsa osv. För det kommer nog bli ganska spännade för er att läsa om min utveckling med Itzy! 

 

Älskar er! 


pusss;*

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 10:44

Till hösten kommer jag satsa allt på skolan och ridningen. Endast. Men jag kommer såklart ha kvar bloggen och och satsa på den, men den kommer efter mina två prioriteter.

Eftersom att jag börjar åttan och kommer börja få betyg, och då måste jag få bra betyg för att komma in på det gymnasium JAG väljer. Därför kommer en hel del av min tid gå åt till att plugga, och utbilda en häst. 

Sen börjar jag dessutom konfirmera mig den 28 September, och det kommer också ta mycket av min tid i ett halvår cirka! Liksom, skolan-ridningen-konfan. Det kommer krävas tid.

 

Jag tänker att jag ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan, men i genomsnitt kommer det nog bara bli typ 1-2 gånger om dagen. Kanske 3 någon dag. Liksom, kanske ett på morgonen, och ett på kvällen. Eventuellt kommer det något under dagen, men det är inte säkert. Bara om jag kanske har lite tid över.

 

Sen inlägget på morgonen kanske bara blir lite vardagligt snack, och typ vad som kommer hända under dagen, bilder osv. Vet inte riktigt än. På kvällen/eftermiddagen, kommer det nog bli hur träningen har gått med Itzy (oj, avslöjade jag lite där?), utvärderingar, bilder, videos osv. Det kommer bli mycket av en häst blogg. Mycket hästar & ridsport. Sen om det eventuellt blir något under dagen, kommer det nog bli liksom, tankar & åsikter, tips på bloggar, filmer olika prylar osv, sen bilder och videos, musik och sånt. 

 

Men detta är ju bara lite pladder. Vet inte hur det kommer bli än, men jag kommer försöka uppdatera så ofta jag kan på vardagarna. Denna bloggen kommer i stort sett förvandlas till en hästblogg. Iallafall på helgerna!

 

På helgerna ängnar jag lite mer tid åt bloggen förstås. Om jag åker iväg på träningar, tävlingar (inte än på ett tag, men ändå) och sånt med Itzy, kommer det bilder, videos och utvärderingar. Sen om jag inte har så mycket läxor eller nåt, försöker jag kommentera era bloggar, och fixa lite andra saker. Det blir kanske 3-4 inlägg om dagen. Hoppas vi!

Men jag kommer fortfarande ha hästen/hästarna och konfan på helgerna. Men det blir ju liksom ändå inte lika mycket som på vardagarna, så det blir förhoppningsvis lite mer tid till er, och bloggen. Detta kommer dessutom betyda att inläggen blir mer läsvärda, förmodligen mer - och bättre - bilder eftersom att jag inte uppdaterar lika ofta. Men det kommer iaf bli lite mer för er att se fram emot 2-3 ggr om dan.   

 


Men som sagt kan det variera mycket, så vi får se hur inläggen blir. Hoppasverkligen inte att ni slutar läsa min blogg nu! Det kommer bli bättre inlägg, och mer hästblogg!  (kanske inte allas önskemål, men det blir annat med!) Men ha det bra sålänge, så hörs vi!


pusss;*

 

Av Emma Thyrén - 9 augusti 2012 10:05

Hej på er !

Som ni nog ser har jag nu designat om min blogg lite, och blev faktiskt riktigt nöjd.. Förutoom en sak! 

Jag vet inte hur jag ska ha texten, så jag gör en om röstning där ni kan rösta på dom två olika som ser ut såhär:


Arial

Arial - kursiv

Times new roman

Times new roman - kursiv

 

 











 

 

Jag kan inte heller bestämma mig för om jag ska ha texten kursiv eller inte.

Men för att ni ska få se dom olika texterna lite bättre skriver jag detta igen i dom olika.

Arial ^


Men för att ni ska få se dom lite bättre skriver jag detta igen i dom olika.

 

 

Arial - kusriv ^

 

 

 

 

 

 

Jag kan inte heller bestämma mig för om jag ska ha texten kursiv eller inte.

 

 

Men för att ni ska få se dom olika texterna lite bättre skriver jag detta igen i dom olika.

 

 

Times new roman ^

 

 

 

 

 

 

Jag kan inte heller bestämma mig för om jag ska ha texten kursiv eller inte.

 

 

Men för att ni ska få se dom olika texterna bättre skriver jag detta igen i dom olika.

 

 

Times new roman - kursiv^

 

 

 

 



Yes, vet inte riktigt. Så scrolla ner i menyn ny och rösta på den du tycker bäst om! Behöver verkligen hjäälp! 

Ha det bra sålänge! 


pusss;*







 

 

 

 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards