troolleem

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Thyrén - 25 februari 2012 22:45

...GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!


Grattis t finalplatsen och grattis på födelsedagen Danny Saucedo. Du tar hem hela skiten! + Eurovision!  


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 25 februari 2012 22:24

Heyy!

Kommit hem nu. 

DANNY GICK VIDAREEEEEE :DDDD  

Och positivt är också att nu är alla låtar redovisade så nu går dom på radio, spotify, youtube m.fl

Så jag hörde Amazing på Rix Fm på vägen hem.

Men idag röstade dom faktiskt inte så konstigt! ;oo

Men också som jag skrev i förra inlägget, Carlotte Perrelli's nummer skulle ha kostat så mkt & så. Men jag hade tyckt jäkligt synd om Danny om han inte hade gått vidare för hans nummer hade också kostat.. & det syntes liksom! 

Menmen.

Ska väl snart hoppa i säng. Och bara för att jag skriver detta nu kommer ni misstolka det, men.., misstolka inte ^

                    | 


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 februari 2012 20:31

Heyy!

Sitter hos min syster i Helsingborg och tittar på Melodifestivalen. Dock hade jag ju hellre tittat på Gladiatorerna, men det är ju liksom lite av en "familje-tradition"  

Hörde att Charlotte Perrellis nummer hade kostat jätte mycket så som skulle inte kunna ha det i 2:a chansen..? Men egentligen fattar jag inte varför. Där var väl inget direkt märkvärdigt med det?..

Aja.

Jag vet att svenska folket säkert kommer rösta vidare den sääämst av dom alla och Danny Saucedo. Danny är okej, men liksom.

Som för någon vecka sedan röstade dom ju vidare Torsten Flinck. TORSTEN FLINCK. Liksom..?!

Men liksom, det räcker ju typ att man liksom tar reda på vem som ska vara med, så vet man vem som kommer gå vidare..

Men aja.

Tror Lisa Miskowski, (stav), ska vara med idag också. Så då kan ju hon och Danny gå vidare! Dom är ju iaf bra.. förmodligen..

Menmen. Ska fortsätta titta nu, men jag tror att jag skriver när jag kommer hem igen.


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 25 februari 2012 18:06

Heyy!

Ska snart gå och byta om, sen sticka t Camilla i Helsingborg och titta på Melodifestivalen, (fast att jag hellre ser Gladiatorerna), men under tiden ska jag ladda ner en film. Dilemmat är bara att jag inte vet vilken..

Sååå...;


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 25 februari 2012 14:10

Heyy!

Har seriöös bildbrist nu, och nu när jag har nya bilder, så laggar min kamera så jag kan inte ladda över dom 

Aja. Just nu har jag inte så mkt att skriva om precis, men det kommer kanske fler inkägg under dan.

Ha det bra!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 24 februari 2012 21:25

Heyy! 

Sitter på mammas nya data. Har gjort ett eget konto som man kan gå in på, med antingen lösenord, eller fingeravtryck. Mitt! 

Rätt coolt faktiskt!

Jaha. Tog bussen från Strövelstorp, hem från älskade Fanny , till Ängelholm, sen kom mamma och Frida & hämtade mig där. 

Sen för nån timme sedan var vi hos Walter och hälsade på Maria och Ville. Men vi stack hem klockan åtta, för vi skulle se minuten .

Ska väl försöka sno några bilder från min facebook, & bdb så jag har några här!

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om nu faktiskt..


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 24 februari 2012 11:58

...vi har precis käkat frukost. Vi gick o la oss typ lite över tre inatt, vilket hennes föräldrar väl inte gillade för mkt?... ;sAja. Nu ska vi iaf spela lite Wii. Sen ska jag sticka t bussen.pussokram;*

Av Emma Thyrén - 23 februari 2012 22:28

Heyy! 

Sitter i min o Fannys lilla säng. "Lilla" 

Har det gött i godislandet . Ska typ vänta t's vi bler helt övertrötta, sen ska vi filma dance skit sak.

Aja.

Godnatt elr nåt ? ;oo


pussokram;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards