troolleem

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Thyrén - 23 februari 2012 16:41

Heyy!

Fanny har precis målat mina naglar, som vita geoparder (: så bild kommer efter helgen, kanske redan ikvl, hoppas jag.

Men ja..

Vi sticker ut o fotar lite nu jag o Fanny.

Ha det bäst!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 23 februari 2012 13:27

Heyy!

Jag vaknade typ halv tio, så gick jag upp och fixade mig och så. Sen gick jag och Frida ifrån min syster ner t Fridas tandläkare och väntade där på mamma.

Sen stack vi till donken och åt frukost. Muuuuums! Åt en cheeseburgare och en vanilj-shake 

Sen tog jag bussen t Strövelstorp, så mötte Fanny upp mig. Sen kom vi hem t henne, hann logga ut hennes Facebook, sen skulle vi köra t hennes tandläkare i Helsingborg 

Ja. Så nu sitter jag häär , hos underbara Fanny. Kolla hennes blogg; http://livetsomfanny.devote.se , 

för att komma till den klicka här!

Skriver nog mer sen! (:


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 22 februari 2012 21:09

Heyy!

Jaha.. nu sitter jag här hos Camilla min storasyster och myser framför tv:n.

Har precis käkat efter ett avkopplande bad .

Annars händer det väl inte särskilt mkt direkt?

Ska ju t min lilla älsklings Fanny imon. Sticker typ 10:00 imon, så  jag bloggar nog inte på morgonen!

Men jag ska försöka blogga när jag kommer t henne!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 22 februari 2012 16:10

Heyy!

Sitter bänkad framför tv hemma hos mamma. Det är det näst sista avsnittet av Top Model. Två timmar långt, o två stycken ska åka ut denna gången. Sen är det final 

Sen var jag i stallet innan. Tog lite bilder som ni kommer få efter helgen!

Aja.

Har en kompis som gjorde en sjuukt fiin bild t mig  Såhär ser den ut:


Tycks?

Jag tycker iaf om den!   

Kommentera?


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 21 februari 2012 18:27

Heyy!

Kommit hem nu 

Häde inte så mkt i stallet förutom att Bianca & Minelli stog inne eftersom Bianca var lite skadad.

Men nu håller vi på att göra lite mat iaf. Fläskfilé m. kokt potatis o sås. MUUUMMMMS!

Imorgon ska jag med min syster till våran andra syster Camilla i Helsingborg o sova där t torsdag 

Sen tar jag bussen till Strövelstorp t bästa Fanny, o sover där till Fredag.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva..

Aja.


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 21 februari 2012 15:51

Grattis på fettisdagen eller glad fettisdag eller vad man nu säger , till er alla!

Ätit en semla nu, så ska snart sticka t stallet.

Mer än det var det väl inte tror jag. 

Skriver mer sen när jag har kommit hem!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 21 februari 2012 09:46

Godmorgon alla gulliga läsare! 

Hoppas ni har sovit sjuuukt gott! För det har iaf jag 

Men..


Hur snällt tycker ni det är avv ens kompis att jag ägnar HELA fkn dagen åt att göra en header och designa dens blogg o liksom skriver presantation och allt, sen efter en halvtimme har hon gjort en egen header som hon använder..

Så har hon sagt att min var sjuuuukt fiin!!

Men jag borde fattat det. Borde förstått att det bara var en lögn, för det jag gör blir inte fint.

Nästa gång ska jag vara säker på att den kommer använda den.

Men jag är inte sur. Bara irriterad. För jag kunde använt den tiden jag la ner på det t annat..

Aja.

Tycker bara det är bra att man vet  var mann har sina vänner.

Men huvudsaken är att jag tycker om den! 

Vad tycker du? Kommentera:


 


Besök hennes blogg; http://smurfeenn.bloggplatsen.se/ 


pussokram;*




PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards