troolleem

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Thyrén - 11 februari 2012 19:07

Heyy!

HAHAHAHAHA, vi äter godis, o Frida käkade såna tänder ni vet  O, ja.. det såg ju väldigt fail ut o.. ni kan ju se själva :


 


Lite mörkt, men ändå. Hahahh.


pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 11 februari 2012 18:49



pussokram;*  

Av Emma Thyrén - 11 februari 2012 18:33

Heyy!

Har gjort en ny header. Men vet inte om jag ska använda den. Eller om jag ska ändra nåt på den? 

Snälla kommentera. Behöver hjälp! 


Gamla:

 

Nya:

 


Vilken? Ändra ngn? Kommentera!


pussokram;*

Av Emma Thyrén - 11 februari 2012 16:23

Heyy!

Börjar kännas som att jag typ har lagt in jätte många inlägg på bloggen idag 

Men iaf, jag tycker faktiskt det är dåligt att bloggplatsen inte har en app! Det skulle vara så mkt enklare att blogga. Om dom inte skaffar det om kanske max 1½ år, kommer jag förmodligen att byta till typ blogg.se eller devote.

Men jag har skrivit ett mejl om det, så vi får se hur långt det leder.. !


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 11 februari 2012 15:52

Heyy igen! 

Diggar musik nu, men asså.. jag känner mig väldigt efter just nu   Nej men asså, jag fick typ veta att Ulrik Munther skulle vara med i Melodifestivalen igår kväll. Så jag gick in o lyssnade på hans bidrag på svt.se o det är ju underbaart ! 

Kan tyvärr inte länka för datan laggar   

Sen känner jag mig också väldigt tröög. HAHAHAH, jag visste det säkert men jag har typ inte tänkt på det förens nu. Man kan faktiskt lyssna på musik i datan med iPhone hörlurar. Funkar faktiskt super! 




Aja..


pussokram;*  


   

Av Emma Thyrén - 11 februari 2012 09:57

Godmorgon alla fina läsare!

Vaknade för typ en halvtimme sen. 

Har precis ätit helt nybakade bullar som mamma kom med. Gott!

Sen ska jag snart t stallet o släppa ut hästarna  . Men det är kallt ute, -13.

Aja. Men jag skriver nog mera sen!


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 10 februari 2012 19:47

Heyy!

Som ni kanske har märkt har jag inte skrivit på några dagar nu, och min blogg har blivit helt svart&vit...

Men det ska jag snart fixa.

Till saken;


Som rubriken lyder har jag varit och shoppat på Väla. 

Köpte ett par byxor, ett linne, en långarmad tröja, och tre par strumpor. Sen ska jag till en annan affär och köpa ett par andra jeans också senare i veckan.  

Men som sagt, detta köpte jag;


Cubus, 149:-

   


New Yorker, 99:-

   


Cubus, 199:-

   


H&M, 49.50:-

 


Bild nummer 2, linnet, blir bäst till lite ljusare byxor, o nerstoppat i dom. Det linnet kommer bli super i sommar till ett par shorts !  


pussokram;* 

Av Emma Thyrén - 7 februari 2012 19:01

Heyy!

Inte särskilt mkt att skriva om just nu, men ska snart skriva mer när jag liksom är lite mer på "skriv-humör".

Men om ni undrar över rubriken så ska jag ta och käka kanintollar med jordgubbs fil som sagt. Och kanintollar är typ små runda chocklad bollar, ungefär lika små som små kanin skitar.

Aja.


pussokram;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards