troolleem

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 3 oktober 2012 21:30

Hej !
Igår skrev jag ju inte detta inlägget för jag vart seriöst ASSS trött, efter att ha cyklat till stallet, haft tärning, och sedan cyklat tillbaka ! Kom hem och la mig på soffan direkt.
Iaf, så gick det ganska bra, förutom att hon liksom bara springer och springer och springer.. Så jag fick göra lite själv nere på en lite volt och trava och skritta rundor med tyglarna typ löst och super avslappnade armar, då hon rycker ifrån mig tyglarna för att jag tydligen höll liksom lite för spänt i dom. Men det hick bättre när jag höll löst i början, och gjorde små halter dåochdå. Men senare så började hon springa och springa hela tiden igen, och när jag hade gjort halt, och sedan börjat skritta igen, ryckte hon ifrån mig tyglarna igen fast jag typ inte höll alls.. Aja, jag ska iaf träna så annars också !
Men därför tycker jag att det är lättare med hoppning, för där kan hon i princip springa hur mycket hon vill.


Jaja, tror typ att det var allt. Skriver mer imon om konfan och så, då jag verkligen måste sova nu !


pusss ;*



Av Emma Thyrén - 3 oktober 2012 16:13

Sitter på bussen på väg t konfan. Blir ingen ridning idag, då jag inte hinner till stallet för konfan börjar fem, till sju.

Uppdaterad sen !

pusss ;*

So

Av Emma Thyrén - 3 oktober 2012 12:09

Här ska det läsas.


Pusss ;*

Av Emma Thyrén - 3 oktober 2012 07:30

Hej !
Nu ska jag gå upp och klä på mig, och sånt där. Sen ska jag cykla till netto och möta upp min kompis där.

Igår när jag hade kommit hem från stallet båset jag asss trött ! Och så dampade appen när jag skulle skriva.
Så ni får ett dagens ridpass inlägg från igår senare idag ! Lovar.

Nej, nu måste jag gå upp så att jag hinner, hörs sen !

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards