troolleem

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 24 oktober 2012 19:07

Hej ! 

Tänkte köra en dagens outfit. Det var ett tag sedan. 


   


Tröja - Köpt i Australien, så jag kommer inte ihåg riktigt var, och det står inte i den heller  

Linne - Det bästa märket på linnen, Marwin. Köpt på JC, det vet jag !  

Byxor - Det är bara ett par helt vanliga svart tights/strumpbyxor från typ ICA ? HAHA

Smink - Litelite svart/brungrå ögonskugga, liquid eyeliner från H&M, mascara, One by One... från kicks. 

Hår - Bara helt vanligt uppsatt i en "knorr" eller boll som vissa kallar det. Och typ hundra klämmor, och lite hårspray.

Accesoar - Vanliga vita pärlörhängen från accesorize (stavas?)


Fin, ganska gullig, vardaglig stil för mig tycker jag. Bekväm, och inte så kallt om man har en vinterjacka ! ;d


Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från konfalägret på facebook, sen ska jag nog göra ett inlägg med min önskelista inför julen 2012, och ett annat inlägg, + ett inlägg med höstbilder jag har tagit. 


Ha det bra sålänge ! 


pusss ;*




Av Emma Thyrén - 24 oktober 2012 15:50

Hej !

Kommit hem från skolan för ett tag sedan. Har käkat lite nudlar, satt fyr i pannan (ja, vi bor i ett hus, så vi har en ved/brännespanna nere i källaren som vi eldar i för att få värme i huset + varmvatten!), och tittat lite Williams Lista, och tittat lite bloggar typ.  

Läraren skulle prata med alla i klassen om matteprovet, som det inte gick så bra på för någon utom två faktiskt! 

Jag fick ett F.. Inte så bra! Hade 15 poäng, och om man hade haft 17 hade man fått ett E. Sjukt irriterande!

Men jag ska göra omprov! :D


Om en stund, typ 10 min, ska jag byta om och sedan cykla till Ellen, för att sen ta bussen t stallet. Orkar inte cykla idag, varken jag eller Ellen. Blåser väldans, och är så himla kallt! 

Iaf, planerar att longera henne lite idag. Måste verkligen träna på det med henne ! Har gjort det en gång, och det gick åt helvete rent ut sagt! Hon bara sprang, och sprang, och sprang. Och där stog jag i mitten som ett fån och gjorde allt jag kunde för att hålla kvar (vilket jag gjorde). Så jag behöver någon hästvan som är lite starkare och kan hjälpa mig med mig idag. Annars hade nog min bajb Trine följt med!


Sen får vi se hur sent det blir, så ska jag hem, äta, duscha och plugga. Sen sova ofc. Men jag har en tyska läxa tills imon, men jag tror jag råkade slänga det pappret när jag städa väskan igår (vilket verkligen behövdes!)


Aja, nu ska jag byta om! Hörs nog efter stallet! Kanske på väg dit också ! 

Aja, vi får se!


pusss ;* 

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards