troolleem

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 13 oktober 2012 21:54

Hej ! 

Har en sjukt rolig hemlis på g ! Ska prata om, och planera lite nästa helg med en kompis, förhoppningsvis. Och hoppas bara att det kan bli av ! Kommer skriva om det undertiden som vi snackar. Sjukt på på det asså ! HOPPAS HOPPAS HOPPAS ! Vill att det ska bli av. Bara fixa lite pengar också ! AHAHA, 


Nu ska jag duscha, sen ska jag sova. 


Godnatt. 


pusss ;* 



Av Emma Thyrén - 13 oktober 2012 20:15

Hej ! 

Varit hemma ett tag nu. Åkte hem från Vici vid kvart i fem, för att mamma fick hämta mig efter jobbet för pappa var på trektir-pulling dår han kom 1:a i 4-4 kilosklassen, och 2:a i 5-7. Duktig pappi ! 

Iaf, så åkte jag hem till pappa då och bytade om till stallet, sen åkte vi hem t mamma så att hon kunde byta om, sen stallet. 

Körde igenom Itzy ganska rejält i galoppen, då hon behövde det! 

Hon var huuur snäll och lugn som helst idag faktiskt asså ! Stog stilla när jag spände sadelgjorden och när jag hoppade upp, för en gångs skull. Skönt ! Sedan så lyssnade hon riktigt bra, och höll ett bra tempo, fast började dra lite ibland på ena långsidan, men lyssnade fint och saktade ner när jag sa åt henne. Gjorde MYCKET temoväxlingar, vilket gick SUPER i båda varven ! 

Gick över bommarna som att dom inte ens låg där idag, (y)

Gick alltså allmänt bra idag, sjukt stolt över henne ! Utan att jag behövde bli sur, eller ens minsta lilla irriterad på henne   


Kvällen/natten blev, som jag trodde, helt galen. Men inte direkt som jag trodde. Liksom utan att vara direkt rolig, mer oroande, men som vi skrttade som f*n åt idag. AHHAHAHAH. It was SICK , är det enda jag kan säga alltså! HAH.


Sitter just nu och kollar på AFV (Americas Funniest HomeVideos). Himla roligt asså ! Älskar det programmt!


Nu ska jag plugga lite antagligen, sedan duscha, nog blogga lite till, och typ sova. Imon ska jag ju till kyrkan och sjunga med konfan.. åker dit med Matilda L  


Hörs, pusss ;* 



PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards