troolleem

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 23 oktober 2012 21:52

Hej ! 

Vet att ridpass inläggen aldrig kom, men jag har haft så sjukt mycket läxor, och pluggat till prov, och haft mycket med hästen nu. Men jag kan ändå ta lite om ridpassen:


Tränat henne mycket med galoppen. Att ha ett saktare, bättre tempo, vilket har förbättrats mycket! Hon har lyssnat underbart bra, och gått fint. Fast som jag nog har tatt upp någon gång här innan, att hon kan inte riktigt gå helt bra i form än osv, och inte direkt böja på nacken på komando heller, men det är ju liksom sådant vi tränar på nu ju! 

Sen har vi tränat på att böja huvudet litelite innåt, så att jag ser näsborren. Men vi har lite problem med det, men det kommer väl !  


Igår vart det hoppträning, och det gick bra ! Hoppade över "titthinder", oc det gick hur bra som helst! utom första gången.. 

Men hon blev väldigt trött och svettig ganska snabbt, då hennes päls har börjat bli lång, så vi måste klippa henne! 


Har hunnit anmäla mig till ännu en blåbärshoppning, och ett halloweenläger (dock utan häst, fast på åpk). På söndag är det blåbärshoppning och jag ska hoppa en 30 och en 50. kommer nog gå bra tror jag ! 


Idag vart jag inte i stallet, mamma tog det. Tog bussen direkt till Stidsvig med madde och thilda, skulle hem t thilda och plugga. Men vi hann typ bara med att skriva färdigt, och öva på våran pjäs om FN till so:n imon, som vi har haft två dagar på oss att göra. Sen redovisning imon då  Kommer förmodligen skratta oss till döds under uppspelningen! HAHHAAH, får fixa någon som filmar så att jag kan lägga upp det här ! AHAHAHAH, omfg vad det kommer bli konstigt ! AHAH. 


Aja, det var lite såhära snabb uppdatering bara.


Nu måste jag gå och duscha, sen ska jag sova. Hörs imon! 


pusss ;* 



PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards