troolleem

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 7 oktober 2012 21:42

Blev ingen ridning idag, då hon ju gick ganska hårt igår.
Vart bara i stallet och fixade och tog in hästarna, efter att jag kommit hem från Thilda.
Kan skriva mer om det imon !

Vet att uppdateringen har varit kass på dagarna, men det hade varit bättre om fet hade funkat art ladda upp videorna !

Nu har jag iaf gjort lite läxor och tagit mig en dusch. Skönt !
Men på so:n ska vi skriva om någon kyrka typ, men det står ingen fakta om den kyrka jag ville skriva om på nätet, så jag bytte kyrka, men det fanns inget ändå, så bytte jag igen, men samma sak...
Aja. Ska fråga om lite hjälp i skolan imon.

Imon drar jag direkt hem till mamma efter skolan, för det är hoppträning klockan typ kvart över sex eller nåt sånt tror jag det var. HAHAHA , men det är mamma som håller koll på det ! Hah, aja. Nu måste jag sova !

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 7 oktober 2012 00:12

Hejsan allihopa!
Ligger på golvet (på en madrass ofc,) hos Thilda med Emma och Tjilda då förstås.
Har precis kollat film och tjockat oss lite ;d Kollat Hungergames & War Horse. Bölade som sojtan genom typ halva War Horse, ...
Aja, vet att uppdateringen har varit kass, men den hade varit bättre om det hade funkat att ladda upp videos från appen någongång.. , men jag har skaffat videofyme så jag ska se om det funkar att fixa därifrån.
Har liksom börjat videoblogga lite ! :D
Har änsålänge gjort typ tre videosar, men dom går ju som sagt inte att lägga upp.. Men jag ska försöka greja med det imon!

Idag fick Itzy gå ett ganska rejält hoppass, 5 olika banor tror jag det var, på 40, kanske något 50. Men sista rundan vart hon lite trött dom sista fyra hinderna, så hon ville inte riktigt då att det tog lite tid där, och jag blev skitarg på henne faktiskt. Men när hon väl tog dom sista tre, oc det var ett kvar, så efter det tredje svängde hon kraftigt kraftigt till höger istället för vänster, men asså, det gick verkligen inte att svänga åt andra hållet. Vill liksom inte dra i sönder munnen på henne !! , så iaf så åkte jag va rätt ner i skiten..
Men jaja, det gick ändå !

Ska försöka fixa med videosarna imon, och mer uppdatering kommer även då !

pusss godnatt ;*


Bjuder på en flummig bild på Madde och mig ! (:

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards