troolleem

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 25 oktober 2012 20:14

Asså, hösten är nog faktiskt den finast årstiden ! Det är så himla fint, liksom med alla fina färger på träden och löven på marken. Gillar dock inte att det blåser så himla mycket, annars är det perfekt ! 

Vintern är den mysigast! Tycker jag nog mest pga. julen dock (som är min favorit högtid, så gud in i ... mysig!), men det är fint med snö! Men jag gillar inte kyla ! ... 

Sommaren är bäst, för att jag fyller år, och för att det är varmt och härligt. Bad, glass, SOL

Våren kan jag nog inte direkt bedömma. Gillar det för att då vet jag att sommaren snart kommer. 


Iallafall, tog lite höstbilder häromdagen. 


(Titta ekorren)

                   

Denna bilden blev jag mest nöjd med! 

                         

   


Blev ganska nöjd med dom flesta faktiskt ! Vilken tyckte du var finast ? Kul att höra era åsikter ! 


pusss ;*




Av Emma Thyrén - 25 oktober 2012 20:08

Hej ! 

Som ni vet är ju detta egentligen en häst- & fotoblogg. Men det har inte riktigt blivit så mycket foto, då min dator ju kraschat, så har inte kunnat lägga in några bilder. 

Men jag hade tänkt bättra mig nu, när jag kan lägga in dom på mammas dator. (Y)


Därför kommer det ett inlägg nu, som jag har tänkt lägga in ett tag nu. Med bilder och sånt jag tog för några dagar sedan. 


Trodde dock att detta skulle bli ett lite längre inlägg, men så blev det inte. Aja, kolla nästa inlägg också! 


pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards