troolleem

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 31 oktober 2012 20:55

Hey ! 

Dagen idag har varit rätt chill. Cyklade t stallet med Ellen, t hennes stall (som är bredvid mitt c;). Fixade hennes stall, fotade hennes häst och cyklade med henne när hon red. Skulle fota henne  

Red upp i skogen. 

På vägen hem ledde Ellen henne en bit, sen hoppade jag upp och skrittade tillbaka. Såg lite lökigt ut med Ellens gigantiska hjälm (inget illa ment!) och för långa läder..

Ajaa, 


Kom hem, beställde pizza, och hittade äntligen ett par byxor jag kan ha till min dräkt imon  


Kan lägga in några bilder från gårdagens först uteritt på Itzy imon. Så duktig hon var ! 


Vici & Trine kom till mig för ett tag sedan för att låna min Saw mask t Ekebo. Madde tar med den imon t åpk. 


Yesyes, nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova. 


pusss ;*

Av Emma Thyrén - 31 oktober 2012 10:03

.. mina fina läsare.
Har vaknat för drygt en halvtimme sedan. Trött som en gris i en skokartong (wtf?)
Tänkte gå upp och klä på mig, äta frukost, och elda.
Senare ska jag till stallet med Ellen. Hon ska rida sin ponny Merry (hon är så himla fin!) så ska jag fota.
Itzy får en vilodag idag, men jag ska fixa stallet ändå ju ofc.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, eller jo. Imon är det halloween lägret, fast det blir ingen övernattning.. Blir filmkväll och aktiviteter ist.
Kommer nog bli kul ändå ! :)

Hörs sen !

pusss ;*

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards