troolleem

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 29 oktober 2012 12:32

Halloj, här sitter jag på mammas jobb och tittar tv :D
Nice.
Trodde här skulle vara lite räligt, eller ja.. Lukta lite räligt. Men det är rätt okej. Luktar som fisken i skolan gör nivet ?! (Ja, asså mamma jobbar på Kalles Fisk. I en fiskbil som åker runt i Skåne och säljer fisk.)

Nej, nu började programmet igen (:

pusss ;*

Av Emma Thyrén - 29 oktober 2012 12:07

Hej !
Nu sitter jag i bilen på väg till hbg, till mammas jobb och netonnet.
Vi ska först inom mammas jobb för hon skulle förbereda för imon. Sen ska vi t netonnet och köpa ny skrivare. Det var typ nåt med den gamla som inte funka.
Iaf, messar med Madde (http://madelenefriberg.blogg.se). Är ju på mobilen, så kan inte göra "Madde" till en länk. Kolla hennes blogg !
Hon skriver att det inte blir någon övernattning på lägret då det är för få anmälda, men vi ska försöka övertala Tova och Isabelle att det ska bli ändå !
HOPPASHOPPASHOPPAS! Inte lika kul annars.. ! :(

Aja. Idag är det dressyrträning, så jag uppdaterar senare och efter. När jag kommer hem från hbg ska jag dessutom lägga in bilderna från någon dag sedan.

Hörs sen dååååe ! c;

pusss ;*

(två första rosetterna [; )

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards