troolleem

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Emma Thyrén - 9 oktober 2012 22:34

Som sagt så har ju uppdateringen varit lite sådär. Men jag ska försöka få det att funka med videoinläggen!

Nu har jag precis duschat och tänkte sova, men kan ta lite om ridpassen idag & igår.

Igår vart det hoppträning, och vi hoppade studs. Men när jag skulle ta det från andra hållet så hade vi bara ett hinder där, och Itzy blev typ rädd för de andra stöden som stog där, som hon brukar bli, så hon saktade av.. Men vi kom iaf över och det är det som är huvudsaken ! :)
På vägen till och från träningen skötte hon även sig galant ! Lovetoher! :*

Idag red jag inte för jag tyckte hon förtjänade lite vila idag, så rider jag imon, torsdag, fredag och sen på söndag igen tror jag ! , eller lördag. Det beror på hur det blir med skjutsen ! (;

Aja, so:n påbörjad. Ska söka lite mer fakta och fixa och dona imon i skolan med Felicia.

Nu måste jag sova !

Hörs imon! Hör nog ett morgon inlägg tror jag. Om jag hinner !

Pusss ;*

Tycker bilden stämmer in pretty good i vem jag är, så det bjuder jag på! :)

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards