troolleem

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Låtaaar del 1 :DDD

Av Emma Thyrén - 1 oktober 2012 20:58

Hej igen ! 

Tänkte slänga in några låtar som jag har som "spellistan" som jag alltså lyssnar på hela tiden. Men jag kan ju säga att jag gillar techno och pop mest ! 


Först har vi Rattle - Bingo Players , grymt bra partylåt asså ! 


Fest hos Abdullah - Grit Licks , amen, det säger ju säg själv. Den är BÄST ! HAHAAH


Icona Pop - I love it , också bra partylåt, och bra överhuvudtaget ! Min stil ! 


Medina - Där palmerna bor , härlig låt ! Och videon är ju bara för skoj ! AHAH


Taylor Swift - We are never ever getting back together , låååångt namn hahah ! "Vanlig låt" ? Nej men assså, jag vet inte riktigt vad jag kan förklara om den liksom vad jag tycker om den, men ja. Den är bra, och videon till verkar väldigt genomtänkt, och den är också bra ! 


Katy Perry - Wide awake , bra låt. Även den "vanlig". Men bra ! 


Outrageous - Coucheron , techno, bra partylåt ! Alla techno är det ioförsig ! 



Remady feat. Manu L - The way we are , bra parylåt den också faktiskt ! & bra överhuvudtaget ! Love it !!! 


Elijah King ft. T-Pain - Hand clap , älskar den låten asså ! Den är bra och har good flow. Lyssnaaa !!! 


Kommer mer imon tror jag. Hoppas ni lyssnar på låtarna och tycker om dem, jag tycker iaf att dom är GRYMMA ! Iaf nästan alla. Vissa är ju ofc bättre än andra, men ja. 


Nej nu ska jag ta mig en dusch, och gå och lägga mig.


pusss ;* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Thyrén - 26 juli 2013 11:18


   Hej ! Jag tänkte bara meddela att jag nu bytar blogg. Designen där är inte helt klar än, och headern är bara tillfällig, men jag börjar blogga där ändå.  emmathyren.blogg.se heter min blogg nu    Det kommer bli en nystart. En blogg med myc...

Av Emma Thyrén - 1 juli 2013 13:08

HEJ !  Jag ber heeeemskt mycket om uräkt för att jag inte har bloggat på flera månader. Känns faktiskt lite dumt, och har inte direkt någon annan ursäkt mer än att det inte har varit kul, utan kommentarer oh läsare, och så har jag inte orkat.  Oc...

Av Emma Thyrén - 17 maj 2013 09:20

Jag tycker ni får kommentera Emmas blogg lite annars blir det tråkigt att blogg. / fy på er! ...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 17:37

Hej ! Nu ska jag bara åka buss i en timme till ungefär. Sen är jag hemma i fina Skåne :) Det har varit super trevligt i Göteborg och Jönköping, men samtidigt är det skönt att komma hem ! Det är riktigt tråkigt på bussen haha. Jag har lyssnat på...

Av Emma Thyrén - 28 april 2013 15:22

Det var ett väldigt bra erbjudande i en av Grännas alla polkagrisbutiker, så jag fick väldigt många för en lagom summa (; Så jag köpte till andra folk också. Jag bloggar mer från bussen sen. Oh, juste, vi fick även smaka en bit polkagris innan...

PRESENTATION


Vad kan ni läsa om här då?
Jadu, scrolla & ta reda på det (:
pussokram;*

FÖLJ MIG

Follow on Bloglovin

FRÅGA MIG

15 besvarade frågor

SÖK I BLOGGEN

ARKIV

BLOGGLÄNKAR

OMRÖSTNING

Borde jag börja videoblogga ? c:
 Ja ! Det har jag väntat på.
 Ja !
 Nej..

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

KATEGORIER

SENASTE INLÄGGEN


Ovido - Quiz & Flashcards